...بیوگرافی ویکتور مارتینز
 
تصاویر و بیوگرافی بدنسازان ایران و جهان
♥♥body building♥♥
 
 

 نام : ویکتور مارتینز

نام مستعار : فرمانروای دومینیکن

متولد : ۲۹ جولای سال ۱۹۷۳

قد : ۵ فوت و ۹ اینچ – ۱۷۵ سانتی متر

وزن خارج از رقابت : ۲۵۰ پوند – ۱۱۳٫۵ کیلوگرم1 243x300 ویکتور مارتینز (Victor Martinez ) به همراه 22 عکس

وزن رقابت : ۲۴۰ تا ۲۴۵ پوند – ۱۰۹ تا ۱۱۱ کیلوگرم

ورود به جمع حرفه ای ها : شب قهرمانان سال ۲۰۰۱

-بهترین مقام :

نفر اول مسابقه آرنولد کلاسیک ۲۰۰۷

نایب قهرمانی مسترالمپیا ۲۰۰۷

قهرمانی آرنولد کلاسیک اروپایی ۲۰۱۱

 

این مطلب بی شک یکی از کاملترین مطالب راجع به زندگی نامه این قهرمان بزرگ در اینترنت می باشد.ویکتور مارتینز در ۲۹ جولای سال ۱۹۷۳ در شهر San Francisco de Macorís جمهوری دومینیکن به دنیا آمد . او در سال ۲۰۰۱ با قهرمانی در رقابت شب قهرمانان توانست با دریافت کارت حرفه ای به عضویت فدراسیون بین المللی بدن سازی درآید. او تنها بدنساز کشور دومینیکن است که بدنسازی را به صورت حرفه ای و در سطح بین المللی دنبال کرده است . موفقیت ویکتور از وقتی شروع شد که او در مسابقات New York Metro و در رشته قهرمانی سنگین وزن کمیته ملی بدنسازی شرکت کرد و در آن رقابت مقام اول را کسب کرد . او رقابت خود را در کمیته ملی بدنسازی NPC تا سال ۲۰۰۱ ادامه داد. جایی که او در اولینتورنومنت فدراسیون بین المللی بدنسازی IFBB یعنی Night Of Champions شرکت کرد و در آن مسابقه هشتم شد . در سال ۲۰۰۲ ویکتور برای اولین بار در مسابقه آرنولد کلاسیک شرکت کرد و به مقامی بهتر از سیزدهم دست نیافت. او همچنین در این سال ) ۲۰۰۲ ( در اولین مسابقه حرفه ای بین المللی Ironman Pro Invitational شرکت کرد و

نهم شد . اولین مسابقه مسترالمپیای او در سال ۲۰۰۴ بود که او توانست مقام نهم را کسب کند . به خاطر پشتکار و تلاش زیادش در مسترالمپیای ۲۰۰۵ پنجم ، مسترالمپیای ۲۰۰۶ سوم و در مسترالمپیای ۲۰۰۷ دوم شد .درسال ۲۰۰۵ رونی کلمن پیش بینی کرده بود کهویکتور خواستار حق خود در مسترالمپیا است. هر چند این مقام را جی کاتلر کسب کرد . در سال ۲۰۰۷ اوتوانست که در مسابقه آرنولد کلاسیک به عنوان قهرمانی دست یابد. از آن پس عکس های ویکتور بر روی جلد بسیاری از مجلات ورزشی و بدنسازی بخصوص مجله معتبر Muscular Development قرار گرفت .ویکتور تحت حمایت کمپانی MHP در طی این سالها به موفقیت های فراوانی دست یافت. آخرین رقابت ویکتور آرنولد کلاسیک اروپایی سال ۲۰۱۱ بود که با قهرمانی وی همراه بود،او با قهرمانی در این رقابت زنگ خطر را برای رقابای حاضر در مسترالمپیا به صدا درآورده بود اما در زمان بازگشت به امریکا با مشکل اتمام زمان اقامت مواجه شد و در فرودگاه بازداشت و به زندان منتقل شد و با تلاش دوستانش نتوانست از بند رهایی یابد و بعد از مدتی طولانی و با طی شدت مدت محکومیت و آزادی از زندان به تمریناتش ادامه داد امانتوانست آمادگی لازم برای حضور در رقابت مسترالمپیا ۲۰۱۲ کسب کند و از حضور در این رقابت انصراف داد. بی شک این بدترین اتفاق برای یک قهرمان در چنین سطحی از ورزش قهرمانی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:55 :: توسط : boyka

درباره وبلاگ
باسلام خدمت بازدید کنندگان من از اونجایی که علاقه خاصی به رشته بدنسازی دارم و خودمم تو این رشته فعالیت میکنم این وبلاگ رو نوشتم امیدوارم شما هم خوشتون بیاد.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 83088
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1




چت روم فارسی